Peggir
WorkAt.Work

Platform voor organisaties om medewerkers bureaus te laten reserveren op kantoor

Hoe we een gratis platform hebben opgericht en ontwikkeld om andere bedrijven te helpen

Expertise

  • Communicatie
  • Hosting
  • Marketing
  • Monitoring
  • Requirements
  • Softwareontwikkeling

Platform

  • Web

Voltooid

  • Eerste release: Augustus 2020
  • Doorlopende onderhoud en ontwikkeling

Introductie

Aan het begin van de epidemie in Nederland zijn veel organisaties overgestapt op thuiswerken. Met het wegebben van de epidemie heeft de regering enkele maatregelen versoepeld. Veel organisaties begonnen terug te schuiven naar kantoor, waardoor medewerkers een paar dagen per week op kantoor konden werken. En dat is waar WorkAt.Work binnenkomt! Met WorkAt.Work kunnen medewerkers vooraf hun bureau reserveren en zien welke bureaus al gereserveerd zijn.

WorkAt.Work

Bij Peggir hebben we het initiatief genomen om dit project te realiseren. We werkten samen met andere kleine bedrijven in Arnhem. Samen kwamen we tot de requirements voor het platform en een businessplan. Gezien de omstandigheden hebben we ervoor gekozen om er een geheel gratis platform van te maken, dat zelfvoorzienend wil zijn op basis van donaties en sponsors.

WorkAt.Work

Features

Organisaties kunnen zelf registreren en een eigen space inrichten. In een organisatie-space kan de beheerder beschikbare bureaus en medewerkers toevoegen. De medewerkers kunnen bureaureserveringen maken en inzichten inzien over bestaande reserveringen en de capaciteit.

Registreren WorkAt.Work Registreren WorkAt.Work Beschikbare bureaus toevoegen Beschikbare bureaus toevoegen Bureaureservering indienen Bureaureservering indienen

Sponsors

Aangezien we WorkAt.Work tot een gratis platform hebben gemaakt, hebben we bedrijven benaderd om ons te sponsoren. Deze sponsors hebben de ontwikkeling van dit project mogelijk gemaakt.

WorkAt.Work sponsors

Marketing en branding

Er zijn verschillende manieren waarop we WorkAt.Work marketen. Omdat het een low budget project is, moeten we creatieve manieren vinden om dit te doen. We marketen via sociale media, advertenties en blogposts. We hebben momenteel drie socialmediakanalen: Twitter, Facebook en Instagram. We plaatsen regelmatig berichten op onze sociale media. We plaatsen ook advertenties op verschillende kanalen, voornamelijk Google, Twitter en LinkedIn. Op onze aparte blogsite plaatsen we blogposts over WorkAt.Work. Dankzij onze sponsors hebben we ook een promovideo kunnen maken.

WorkAt.Work promo video behind the scenes